Facebook aankondiging
Toen de vooraankondiging van de woning op de Amsteldijk op Facebook voorbijkwam, twijfelden ze geen moment en vroegen direct een bezichtiging aan. “Aangezien we al vaker achter het net hadden gevist en pijnlijk bekend waren met de overspannen huizenmarkt, gingen we zonder hoge verwachtingen kijken.” Het stel was de laatste op de kijkdag, maar daar merkten zij niets van. “Frank deed de bezichtiging. Ondanks dat hij er al een lange dag op had zitten, was hij nog steeds hartstikke enthousiast. Het klikte meteen en hij vertelde heel erg leuk over de woning en de omgeving.”
Ook de verkoop bij Van Keulen
Nathalie en Ron zagen zichzelf na deze bezichtiging helemaal wonen in de polder. “We hebben direct een bod uitgebracht en toen was het afwachten… Een paar dagen later werd ik gebeld door Frank met de mededeling dat het ons gegund was. We waren dolblij!” Daarna werd een verkoopbord in de tuin van het huis op de Jacques Lemairestraat geplaatst. “Met de naam van Van Keulen Makelaars erop, natuurlijk. Doordat we zo enthousiast waren op de manier hoe Frank te werk ging, wilden wij hem ook als verkoopmakelaar.”
Extra fijn aan het verkooptraject vond Nathalie de tips van de woningstyliste via Van Keulen Makelaars. “Per ruimte kregen we tips om het foto-ready te maken. Zo hebben we bijvoorbeeld van onze ‘waskamer’ een slaapkamer gemaakt en er een nepbed van verhuisdozen ingezet. Een gouden tip, want zo kon de potentiële koper heel goed de mogelijkheden zien.”
Persoonlijk contact
Tijdens het aankoop- en verkooptraject verliep het contact met Van Keulen Makelaars vlekkeloos, volgens Nathalie. “Niet alleen met Frank hadden we veelvuldig en fijn contact, ook de meiden op kantoor wisten precies wie we waren en waar we het over hadden. Dat hebben we als zeer prettig ervaren. Doordat de lijntjes kort zijn, heb je veel persoonlijk contact en wordt je goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Tijdens ‘de aankoop van je leven’ geeft dat een veilig en vertrouwd gevoel!”